2012. július 2., hétfő

Siker!!!

Na végre sikerült!

Tehát akkor úgy néz ki minden rendben van, csak tegnap valahogy nem akart összejönni.

Szóval már tényleg nagyon régen jelentkeztem, hát most megteszem.

Kicsit pihiztem, de azért alkottam is közben. A legújabb szöszmötélésem eredményét mindjárt meg is mutatom. Nézegettem egypárotok blogját, kipróbáltam ezt is meg azt is (majd ezekről is beszámolok), de leginkább most a virágok varázsolnak el.

Izelítőül egypár alkotás:

Igen ezek az első darabok.


Egy kék-fehér,

szaténnal megbolondított,

egy levendulazsákocska kék dísszel.


Egy horgolt mobiltok naná hogy kék virággal.

És még nincs vége:


Nyári kis topánka kivirágozva.

Egy fekete alkalmi cippelő megújulva.

Igen fekete rózsák :)


Egyenlőre ennyi, bár már készülnek a következő darabok is....


Üdv.
Tideke

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése