2012. július 8., vasárnap

Régebbi alkotások

Már kb. 1 hónapja készítettem süthető gyurmából ékszereket, csak most teszem közzé őket.
A gyurmát magam készítettem az internet talált recept alapján, amit itt találtam: http://www.tyukanyo.hu/articles/1/121/gyurma-1.html.
Szerintem egész jó lett, csak kisérletezgetni kell vele, én egy kicsit kevesebb olajat tettem hozzá, és nagyon finomszemű sóval dolgoztam össze. Miután kiszáradtak szintelen, vízbázisú parkettalakkal kentem be őket, mivel a levegő párájától visszapuhulnak és nem lesznek tartósak.
A színezést temperával oldottam meg, belekevertem és jól összedolgoztam.

Szóval az alkotásim

gyümölcsök:




Az imádott meggyem!!!

Katicácskák :)

És a











Hát eléggé amatőr technika, egy kissé nehéz dolgozni az alapanyaggal, a rendes süthető gyurmával nincs ennyi pepecselés és a végeredmény is sokkal szebb lesz!!!
De egy próbát megér, plána ha gyerkőccel játékként készítjük.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése