2012. március 6., kedd

Na végre én is megmutatom az x-esemet!!!












Már nagyon régen írtam bejegyzést a blogomba.


Hát most megteszem.



Gyártottam volna pár xszemest, elég lassan láttam neki, mivel nem ilyen bonyolulttal kellett volna kezdeni, ez a harmadik próbálkozásra készült el, az első kettő iszonyú lett.

Most már tudom először valami egyszerűt kell kiválasztani, ha valami újdonságot szeretne az ember alkotni, de ha nagyobb a lelkesedés, mint a kézügyesség, akkor bizony maga kárán tanul az ember.


Szerintem egész jó lett, csak nem szabad közelről megnézni, akkor látni a híbákat, ez csak messziről szemlélendő alkotás.


Most még van pár minta amit szeretnék elkészíteni, jelenleg táppénzen vagyok, rengeteg az időm, hát majd elkészítek párat és beszámolok az eredményről.






Üdv minden kedves idelátógatónak!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése